Akcja reklamowa 3D

Podobno najlepsza reklama to taka, która angażuje użytkownika. Założyłem właśnie blog poświęcony literaturze faktu i chcę go wypromować najbardziej angażującą reklamą jaką umiałem wymyślić. Chcecie się przyłączyć?

(Od razu zaznaczę, że ten wpis będzie miał charakter odrobinę promocyjny).



Co takiego wymyśliłem? Konkurs. Ale nie jakiś zwyczajny. To będzie konkurs 3D. Na moim blogu można wygrać książki (egzemplarze „Papuszy” A. Kuźniak). Co trzeba zrobić, żeby wygrać. Trzeba sobie nagrodę samemu znaleźć. W warszawskich Łazienkach i w Parku Skaryszewskim ukryłem dwie książki. Na blogu znajdują się wskazówki, jak te książki znaleźć. Kto znajdzie, będzie mógł je sobie wziąć. Szczegóły tutaj: http://czytamrecenzuje.pl/

Na pomysł wpadłem po przeczytaniu w magazynie „W Punkt” (gdzie jestem redaktorem) artykułu o Obywatelach 3D. Za ich przykładem postanowiłem stworzyć kampanię reklamową 3D. Na razie na małą skalę, ale od czegoś trzeba zacząć.

Zastanawiam się, czy uda mi się zmobilizować chociaż małą grupkę osób do wyjścia z domu i poszukania książek. Akcję polecam szczególnie tym, którzy biegają lub jeżdżą na rowerze, bo książki pochowane są w miejscach stworzonych do tego typu sportów (ale uwaga w Łazienkach nie może jeździć na rowerze).

Na razie otrzymuję same pozytywne opinie na ten temat. Zapraszam zatem do zabawy. Książek jeszcze nikt nie znalazł.
Trwa ładowanie komentarzy...